ЖаңалықтарЭкономика

Түркістанда туризм саласындағы тартымды инвестициялық жобалар ұсынылды

12 желтоқсанда «Инвестициялық жобалардың презентациясы» питч-сессиясына Түркістан қаласына жақын жерде 7 «өсу нүктесі» шығарылды. Инвестициялар көлемі бойынша жобалар шағын және орта бизнес аудиториясына бағытталған, бұл бір учаскені дамытуға бірнеше инвестордың қатысуын болжайды.

Іс-шара өңірдегі кәсіпкерлік белсенділікті арттыру мақсатында өткізілді. Түркістан облысы әкімінің орынбасары Ермек Кенжеханұлы алғы сөзінде: «Туризм – өңір үшін басым бағыттардың бірі. Мемлекет инфрақұрылымды дамыту, несие ұсыну құралдары көмегімен, сондай-ақ өңірді ішкі және сыртқы нарықтарда ілгерілету арқылы салаға қолдау көрсетеді», –деп атап өтті.

Түркістан қаласының маңындағы туристік бағыттарды дамыту тұжырымдамасын «Open Turkistan» ТАО» ЖШС бас директоры Әсем Әбдірімова ұсынды.  «Шараға дайындық кезінде біз Түркістан қаласына жақындық; көлік инфрақұрылымының болуы; елді мекенге жақындық; жер учаскелерінің болуы секілді белгіленген  параметрлерге сәйкес келетін бірнеше перспективалық өсу нүктесін анықтадық».

Консалтинг және учаскелердің келешегін сараптамалық бағалау мақсатында ұйымдастырушылар Аюсай және Түргенсай визит-орталықтары, Тау-Тас глэмпингі, «Қыран», «Ғұндар», «Zolo Group» этноауылдарының өкілдерін тартты.

«Қыран» қыран құстармен аңшылық федерациясының атқарушы директоры Бағдад Муптекқызы этноауыл тұжырымдамасында белсенділікті арттырып, соның ішінде қыран құстармен аң аулаумен толықтыру қажеттігін айтты: «Өкінішке қарай, өскелең ұрпақты құс шаруашылығына үйрете алатын ақсақалдар өте аз. Жақында бізге «Орел и решка» бағдарламасының түсірілім тобы келді. Басты ерекшелігі-жылқы ағынын құру, құстарды аң аулауға үйрету. Түркістанда қажылық туризм дамыған. Енді туризмнің басқа түрлерін дамытатын кез келді. Құс шаруашылығын әлемдік деңгейде насихаттау қажет».

Аумақтар маркетинг бойынша жетекші ресейлік сарапшы, аумақтық маркетинг орталығының басшысы Константин Гаранин аумақтың тартымдылығын арттыру құралдары туралы өз көзқарасымен бөлісті.

«Біз аумақты дамытудың жалпы мақсаттарын түсініп, туризмнің оларға жету үшін қалай жұмыс істей алатындығын түсінуіміз керек. Керісінше, бұл мақсаттарға жету туризм үшін қалай жұмыс істейді», – деп атап өтті сарапшы. Ол сондай-ақ Түркістанда агломерациялық тәсілді қолдану маңызды екенін атап өтті, өйткені жақын жерде 4 миллионнан астам халқы бар 2 агломерация бар, бұл кез келген бизнес үшін ағын жасау үшін жеткілікті.

Іс-шара Түркістан облысының кәсіпкерлерін, сондай-ақ Астана, Алматы, Алматы облыстарынан және басқа өңірлерден келген қонақтарды, барлығы 150-ге жуық қатысушыны жинады. Түркістанда питч-сессиядан басқа франшизалар көрмесі, сондай-ақ iKapitalist инвестициялау платформасының негізін қалаушы Нұрбек Раевтан ШОБ-қа инвестициялар тарту бойынша шеберлік сабағы өтті.

ТҮРКІСТАНДА Е.ҚОШАНОВТЫҢ ҚАТЫСУЫМЕН КОНФЕРЕНЦИЯ ӨТТІ

Алдыңғы

Түркістандық кәсіпкерлер 11 айда 791 экспорттық сертификат алды

Келесі

Оқи отырыңыз

Comments

Leave a reply

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *