Жаңалықтар

ҚАЛАЛЫҚ КЕҢЕСТЕ ЖАРНАМА МАЗМҰНЫ МЕН САПАСЫНА ҚАТЫСТЫ ТАЛАПТАР ТАЛҚЫЛАНДЫ

Шымкент қаласы әкімінің орынбасары С.Құранбектің төрағалығымен қала аумағындағы жарнама құрылғылары мен ондағы ақпарат мазмұнына қатысты жұмыс кеңесі өтті.

Кеңеске тиісті басқарма басшылары — Сәулет және қала құрылысы, Ішкі саясат және жастар істері, сондай-ақ Мәдениет, тілдерді дамыту және архивтер басқармасының мамандары мен қаламыздағы ірі жарнама агенттіктерінің өкілдері қатысты.

Кездесу барысында Шымкент қаласының көшелері мен қоғамдық орындарындағы LED-экрандар, билбордтар, баннерлер және басқа да сыртқы жарнама құралдарының саны мен сапасын арттыру, оларды эстетикалық және мазмұндық тұрғыдан жетілдіру мәселелері талқыланды.

Сонымен қатар, жарнама мәтіндерінің мазмұны алдын ала тексеруден өтіп, тілдік, мәдени талаптарға сәйкес келуі үшін барлық жарнамалық жарияланымдар Мәдениет, тілдерді дамыту және архивтер басқармасымен келісілгеннен кейін ғана орналастырылуы қажет екені нақты тапсырылды.

Бұл кеңестің өткізілуі Шымкент қаласының көрнекі келбетін жаңарту мен жақсарту жолындағы маңызды қадам болып табылады. Жарнама мәтіндерінің мазмұны мен сапасы, әсіресе қоғамдық орындар мен көшелердегі көрнекі құралдар қаланың мәдениеті мен имиджін қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Көшелердегі жарнамалар тек коммерциялық мақсатта емес, қала тұрғындарына рухани және мәдени мағынасы бар, эстетикалық жағынан тартымды ақпарат ұсынуы керек.

Мемлекеттік тілдің мәртебесін көтеру мен жарнамаларда сауаттылықты қамтамасыз ету – бұл өте маңызды талаптар, өйткені қала көркемдігін сақтап, оның мәдени мұрасын құрметтеуіміз қажет. Осы тұрғыда Мәдениет, тілдерді дамыту және архивтер басқармасының қатысуы жарнамалық материалдардың сапасын арттыруға бағытталған, әрі бұл Шымкенттің заманауи әрі мәдени бай қала ретінде дамуына ықпал етеді. Мұндай талаптар қала тұрғындары мен қонақтарына сапалы әрі мағыналы ақпарат ұсынуға мүмкіндік береді.

Қаланың көрнекі келбеті — оның мәдениеті мен идеологиялық ұстанымының айнасы. Сол себепті кез келген көрнекі ақпарат пен жарнамада сауаттылық, мемлекеттік тілдің мәртебесі және көркемдік талаптар қатаң сақталуы тиіс.

Бұл бағыттағы жұмыс жүйелі түрде жалғасады. Қоғамдық кеңістік — бәрімізге ортақ, оны сапалы жарнама мен мазмұнды ақпаратпен толтыру — ортақ міндет.

 

«АССАМБЛЕЯ ЖАСТАРЫ» ШЫМКЕНТТЕ БАСҚОСТЫ

Алдыңғы

ШЫМКЕНТТЕ ЕКІ ЖЕКЕМЕНШІК МЕКТЕП ЖАБЫЛЫП, 16 МЕКТЕП ЛИЦЕНЗИЯ АЛДЫ

Келесі

Оқи отырыңыз

Comments

Leave a reply

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *